Mergi la continut
INTERNATIONAL MOTORS GROUP

Kia lansează campania Creativity Drive, pentru promovarea creativității generațiilor viitoare


- Kia Creativity Drive este inspirat din studii care arată cum scade creativitatea din copilărie.
- Evenimentul Kia Hackathon conectează responsabilii cu creația de la Kia, experții în educație, creatorii și inovatorii pentru a ajuta la aducerea unor schimbări pozitive în societate.
- Ca parte a angajamentului Kia față de creativitate, soluția Hackathon va fi implementată și testată în toată Europa pentru a îmbunătăți și valida rezultatul.
- Expresia creativă a fost esențială pentru echipa care a dezvoltat Kia EV6 și prin creativitate sunt aduse la viață idei noi și concepte noi, precum Kia EV6.
- Kia EV6 este primul automobil electric dedicat Kia, ce dispune de capacități de încărcare rapidă de 800V și autonomie de 510 kilometri

1 iunie 2021 - Kia a lansat Creativity Drive, o explorare a ceea ce ne face speciali pe fiecare dintre noi: creativitatea. Mai mult decât atât, Creativity Drive reprezintă ambiția Kia de a promova și proteja creativitatea pentru generațiile viitoare. Pentru a realiza acest lucru, Kia a făcut echipă cu inovatori, creatori și educatori de top pentru a explora modalități de a contribui la stimularea creativității în dezvoltarea copiilor.

Inspirația pentru campania Kia’s Creativity Drive vine în urma mai multor studii recente care au arătat cum scade creativitatea individuală începând din copilărie. Un raport al doctorilor George Land și Beth Jarman din partea NASA* a arătat recent că majoritatea adulților sunt cu 96% mai puțin creativi decât un copil de cinci ani. Se pare că felul în care suntem învățați ne reprimă creativitatea pe măsură ce îmbătrânim.

Ca răspuns la aceasta, Kia a găzduit recent un eveniment virtual de două zile, numit ‘Kia Hackathon’, cu scopul de a rezolva o provocare importantă pentru întreaga societate; Cum putem provoca schimbarea, astfel încât creativitatea să fie recunoscută ca fiind la fel de importantă ca și alfabetizarea în educația tinerilor? Facilitat de specialiștii suedezi în învățare transformative de la Hyper Island, evenimentul a reunit persoane creative de la Kia, experți în educație și creatori pentru a aborda această provocare.

Participanții la Kia Hackathon au fost împărțiți în trei echipe. Fiecare echipă a inclus unul dintre cei trei creatori-inovatori care își depășesc limitele și valorifică creativitatea în viața lor de zi cu zi: Dr. Merritt Moore, balerină profesionistă americană și fizician cuantic; Lucy McCrae, artist de science fiction, realizator de film, inventator și antrenor de fitness; și dr. Nelly Ben Hayoun, un ”experience designer” premiat, cineast, artist, orator și cercetător. Pe o perioadă de 2 zile, echipele au discutat, dezbătut și dezvoltat ideile lor înainte de a-și prezenta soluțiile unui juriu condus de Gregory Guillaume, vicepreședinte al Kia Design Center Europe.



Din cele trei soluții vizionare pe care echipele le-au prezentat în timpul Kia Hackathon, cea mai puternică a fost pe cât de intuitivă, pe atât de strălucitoare. Se bazează pe premisa simplă că sistemele noastre educaționale se concentrează în primul rând pe învățarea copiilor pentru a cunoaște răspunsurile corecte la întrebări fixe. În schimb, echipa a sugerat că încurajarea copiilor să pună întrebări în mod liber este un mod mult mai eficient de a promova creativitatea și rezolvarea problemelor. Această premisă a condus echipa la o idee care folosește bilețele pentru a încuraja copiii să pună mai multe întrebări. Kia va lucra acum alături de parteneri creativi și alți experți pentru a dezvolta și implementa această idee în cadrul unor teste în Europa, pentru a se asigura că este un instrument inspirațional și eficient pentru a face generațiile viitoare mai creative.

Jason Jeong, președinte al Kia Europe, a comentat: „Kia crede în puterea inovației, inspirației și creativității și văd acest lucru zilnic la Kia, pe măsură ce continuăm să creăm soluții de mobilitate mai progresive și durabile. Prin intermediul campaniei Kia Creativity Drive, dorim să sprijinim tinerii din întreaga lume să fie la fel de creativi pe cât le va permite gândirea. Pentru ca societatea să progreseze în continuare, credem că creativitatea nu trebuie doar să supraviețuiască, ci și să înflorească în mintea generațiilor viitoare”.



Campania Kia Creativity Drive vine la scurt timp după relansarea mărcii Kia de la începutul acestui an, care a adoptat un nou logo, un nou slogan al mărcii și o nouă filosofie de design - Opposites United. Transformarea îndrăzneață și obiectivul mărcii Kia sunt menite să stabilească o poziție de lider în viitoarea industrie a mobilității, reînnoind aproape toate aspectele activității sale, de la branding și design până la funcționalitate, tehnologie, user experience și performanță durabilă.



Creativitatea tehnologică a fost esențială în dezvoltarea modelului Kia EV6, prima mașină lansată în cadrul noii strategii de marcă Kia. Crossover-ul elegant dispune de capacități avansate de încărcare rapidă de 800V, care vor permite o încărcare de la 10 la 80% în doar 18 minute, alături de o autonomie potențială în lumea reală de peste 510 kilometri. Kia EV6 este primul automobil electric dedicat produs de Kia utilizând noua sa platformă E-GMP (Electric-Global Modular Platform) și compania intenționează să își consolideze gama automobilelor EV cu 11 noi modele electrice până în 2026 - șapte construite pe arhitectura platformei E-GMP și patru automobile electrice derivate bazate pe modele existente. Comenzile pentru Kia EV6 sunt acum deschise, primele livrări fiind așteptate în toată Europa în al patrulea trimestru al anului 2021.



Notă
*Pentru mai multe informații despre raportul condus de Dr. George Land și Beth Jarman de la NASA, vă rugăm să accesați linkul următor.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.