Mergi la continut
INTERNATIONAL MOTORS GROUP

Kia Niro PHEV câștigă prestigiosul premiu „Red Dot Award”


- Versiunea plug-in hybrid a modelului Kia Niro câștigă în categoria „Product Design”
- Modelul se remarcă prin întruchiparea filozofiei de design „Opposites United” și prin utilizarea unică a materialelor interioare eco-friendly.
- De asemenea, Kia Niro este disponibil cu sistemele de propulsie hybrid și 100% electric



12 aprilie 2023 - Kia Niro Plug-in Hybrid a fost recunoscut cu un premiu „Red Dot Design Award” în categoria „Product Design”. Premiul este o dovadă a angajamentului Kia de a proiecta automobile inovatoare, de înaltă calitate, care să răspundă nevoilor clienților săi, rămânând totodată în fruntea designului de ultimă oră.

Modelul Niro Plug-in Hybrid prezintă un concept de design emoțional, dar rațional, ghidat de filosofia de design „Opposites United” dezvoltatã de Kia. Aspectul hotărât și atrăgător a fost conceput pentru a inspira mișcarea. Caracteristicile notabile includ lumini de zi unghiulare „Heartbeat” cu aspect contemporan, un stâlp C de tip „Aero” distinctiv, un scut de protecție și bandouri îndrăznețe pentru a accentua poziția robustă a CUV-ului electrificat. Combinat cu cea mai recentă evoluție a semnăturii „Tiger Face” a mărcii Kia, modelul întruchipează un design specific.



Kia Niro vine cu trei sisteme de propulsie electrificate: 100% electric, hybrid și plug-in hybrid. De asemenea, în conformitate cu opțiunile de condus eco-friendly, toate cele trei variante au materiale interioare ecologice, variind de la tapet reciclat în partea frontală, vopsea fără componente volatile în panourile ușilor și huse pentru scaune din piele vegană din poliuretan, fabricate din Tencel provenit de la copacii de eucalipt. În plus, ruloul portbagajului conține 75% fibre reciclate.

„Suntem bucuroși să primim acest premiu pentru Kia Niro Plug-in Hybrid”, a declarat Sjoerd Knipping, Vice President of Marketing and Product al Kia Europe. „Această recunoaștere este o dovadă a muncii asidue a echipelor noastre de design și proiectare, precum și a naturii câștigătoare a filozofiei noastre directoare „Opposites United.” Suntem onorați să fim recunoscuți de Red Dot Design Award pentru eforturile noastre și așteptăm cu nerăbdare să continuăm să depășim limitele designului auto.”

Red Dot Design Award este una dintre cele mai dorite embleme ale calității designului. În fiecare an, un juriu format din experți internaționali examinează propunerile pentru calitatea designului și gradul de inovație.

Această realizare vine după o lungă serie de premii de design câștigate de Kia. Cel mai recent succes al modelului Niro Plug-in Hybrid marchează al 28-lea premiu „Red Dot” acordat unui model Kia, începând din 2009. Anul trecut, noul model EV6 a fost încoronat cu  premiul „Best of the Best” pentru designul său inovativ și avangardist, iar în 2021 Kia Sorento a câștigat premiul Red Dot în categoria „Product Design”.
Automobilele Kia nu sunt singurele produse Kia care au câștigat premii de design în ultimii ani. În 2022, proiectul „Moving Inspiration Project” al companiei, un concept de design care evidențiază filozofia mărcii companiei în Italia, a primit, de asemenea, un premiu Red Dot Design. Aceste premii demonstrează capacitatea continuă a companiei de a crea produse excepționale care depășesc limitele excelenței în design.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.